Denne DS-håndbog henvender sig til små og mellemstore, som ønsker at indføre og arbejde med e-business.
Bogen er en vejledning til hvad en virksomhed skal gøre, for at indføre e-business, og forholder sig neutral i forhold til IT-leverandører. Dertil giver bogen en anbefaling til hvad en virksomhed skal gøre for at opnå det bedste resultat og hvordan den skal imødekomme de udfordringer der kan opstå undervejs.
Læseren bliver præsenteret for en handlingsplan så virksomheden kan begynde at arbejde med e-business, herunder konkrete e-business værktøjer som der kan bruges direkte i virksomheden. Håndbogen introducere de grundlæggende e-business-værktøjer og hvad de kan bruges til rent praktisk. Herunder vises checklister og trinvise guider så virksomheden kan handle korrekt.
Bogen behandler bl.a. e-businessværktøjerne: Forretningsmæssig brug af IT, Webstrategi og kommunikation, E-markedsføring, E-handel, ERP (Økonomistyring) og Cost/Benefit analyse Bogen kan også bruges som en opslagsbog, hvis virksomheden er gået i stå på et af områderne. Dertil er bogen illustreret med cases, så læseren får en bedre fornemmelse for brug af e-business.
Antal sider: 133
Udgivelsesdato: 2006-12-11
Type: Håndbog