- Cookies - På ds.dk bruger vi cookies til at samle statistik og forbedre hjemmesiden. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies.

Acceptér cookies

Vær med til at sætte standarden for kunstig intelligens

15 marts 2018

Arbejdet med at udvikle internationale standarder for kunstig intelligens, hvor bl.a. koncepter og terminologi skal defineres, går i gang nu.

Kom til kickoffmøde og hør om udfordringer og løsninger ved brugen af kunstig intelligens, samt hvordan du kan få indflydelse på standarderne. Mød bl.a. Flemming Adsersen, COO, Dansk Center for Anvendt Kunstig Intelligens, Alexandra Instituttet og Christian Gaardboe Carlsen, Head of Property Excellence, ISS Facility Services A/S.

    Formål med standarden: I dag har vi ingen gældende standarder på området. Kun nogle få anbefalinger. Standarder vil gøre det nemmere for alle interessenter, også brugerne, at vurdere, om produktet eller ydelsen lever op til gældende direktiver, krav i udbud og andre sammenhænge.

    På mødet får du svar på:

    • Hvordan kan du deltage?
    • Hvad får du ud af at deltage?
    • Hvem er med i projektet?
    • Hvad er Dansk Standards rolle?

    Kom til gratis kickoffmøde

    Få mere at vide hos Dansk Standard den 15. marts 2018 kl. 14.00-16.00, Göteborg Plads 1, 2150 Nordhavn.

    Dagens program

    • Kl. 14.00 - 14.10 - Velkommen v/Anne Holm Sjøberg, afdelingschef, Dansk Standard
    • Kl. 14.10 - 14.40 - Udnyt de nyeste muligheder med kunstig intelligens i produkter og services v/Flemming Adsersen, COO Dansk Center for Anvendt Kunstig Intelligens, Alexandra Instituttet
    • Kl. 14.40 - 15.10 - Standardisering af kunstig intelligens v/ Kim Skov Hilding, konsulent, Dansk Standard
    • Kl. 15.10 - 15.40 - Sådan skal ny teknologisk satsning på kunstig intelligens give ISS et forspring v/ Christian Gaardboe Carlsen, Head of Property Excellence, ISS Facility Services A/S
    • Kl. 15.40 - 16.00 - Opsamling og afslutning v/Anne Holm Sjøberg, afdelingschef, Dansk Standard
    Tilmelding til kickoffmøde
    *
    *
    *